Fågelskit på stan

Igår åkte jag och Leo upp på stan för att träffa Clara, en gammal barndomsvän till mig. Vi gick och fikade på Java, men jag tog bara en cola då jag var så fruktansvärt törstig och inte sugen på något speciellt.
Hon satt och gullade med Leo i sitt knä medan vi pratade om det mesta runt Leo, graviditeten och förlossningen. Var säkert ett halvår sen vi sågs sist så det var riktigt kul!
Får se om vi kanske ska gå och se "allt för min syster" som börjar på bio om ca en vecka. Den får man bara inte missa!
Efter att vi träffat Clara gick vi på stan, jag och Leo, för att handla lite kläder till honom medan vi inväntade att pappa J skulle komma med bussen från jobbet.
Jag hittade två fina bodys och ett par tights åt Leo. Slänger in en bild på de senare idag eftersom jag har lite brottom just nu. Vi ska snart iväg och träffa morfar (min pappa).
Måste bara hinna berätta en sak som hände igår då J precis hade klivit av bussen och satt sig bredvid mig på bänken, där jag suttit och matat Leo precis. Då iallafall, så känner jag bara hur något smäller till på axeln..
Det var en fiskmås som bajsat på mig! Usch, så vidrigt det kan bli. Hatar de där fåglarna, haha.
Som tur blev det bara ett litet stänk!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Thorleif

e du singel? vore mysigt o ses=). puss o kram från Thorleif aborregran

2009-09-19 @ 13:42:06
Postat av: Emma

hahaha, usch! xD tur att det inte landade på leos huvud eller något ;)

2009-09-19 @ 15:19:37
URL: http://eehenriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jo visst om du kan betala mig xD <3

2009-09-19 @ 16:44:10
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback