Tråkdag..

Förstår inte vad det är med mig, jag är så trött! Det kanske beror på att jag vet att det är dags att städa idag?
Finns en hel del att göra här hemma. Tvätta, diska, dammsuga och skura.. Jag vill inte!!
Inte så mycket att klaga på egentligen, det är bara att göra.
Vi hade barnvakt igår en liten stund. Leo var hos sin farmor medan vi var hemma och tittade på film med bioljud! Det blev antichrist. Skitdålig film tyvärr. Så vi spolade igenom den och gick för att hämta Leo.
Han hade haft det jättebra där borta, de bor ju bara snett över andra sidan stora vägen, så hade han skrattat och busat. Skönt att höra för mig då det enda jag sitter och tänker på är han.
Längtan blev ju inte bättre när den 2-åriga sonen på filmen ramlar ut genom fönstret och dör...
Äh, nu är det nog bäst att jag sätter fart!
Förresten är det någon som sett dokumentären på kanal 4? Inlåst heter den. Så bra!

Sanna

Kommentarer
Postat av: Erika

DEn filmen är så jävla sjuk ju .

2009-10-04 @ 16:53:38
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback