Svar på frågor.

Jag fick en fråga om Leo var planerad. Ja, det var han.
Både jag och Leos pappa gick och funderade på att det skulle vara mysigt att ha barn ihop, sen en dag så frågade jag om vi inte kunde skaffa barn och då sa han att han tyckte vi skulle göra det.
Inom en månad så fick vi veta att jag var gravid och vi var överlyckliga!

Fick en annan fråga också, om varför han fick heta just Leo.
Det var jag som tog upp det namnet som ett förslag till Johan och han höll med direkt att vi skulle ge vår bebis det namnet. Själv har jag alltid haft det namnet i min "namnlista" på vad mina framtida barn skulle heta.
När vi hade varit på ultraljudet så fick vi veta att det var en pojke och då kändes namnet självklart. Men det som gjorde att vi verkligen bestämde oss för det var en liten lapp som vi fick med ultraljudsbilderna.
Det såg ut som om sköterskan skrivit Leo på pappret. Så då var det inte så mycket att snacka om. Ett litet tecken på att vår son skulle heta Leo :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback