Seg dag

Det har varit en seg dag idag. Jag och Leo tog en liten promenad annars har det inte hänt så värst mycket.
Katten här hemma löper och går därför omkring och skriker som en blådåre.. riktigt jobbigt efter fem dagar kan jag lova er!
Fixade iordning lite pannkakor åt mannen min förut, enkelt men gott. Själv åt jag inget då jag redan ätit ungefär två timmar innan han kom hem.
Imorgon ska jag ringa mamma så vi kan kolla tågtider. Jag och Leo ska eventuellt åka ner till de i Halland på onsdag. Vi får se hur det blir. Ska bli spännande att se vad de köpt med från USA :)
De var ju där i ca tre veckor och kom hem för någon vecka sen bara. De hade tydligen sett Lindsay Lohan och Tom Hanks, häftigt ^^
Ska nog ta och kolla klart på "Dexter" innan det blir sängen med mina killar. Godnatt allesammans!

Sanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy, 12 dagar över låter inte kul! Jag tycker att de här dagarna efter har gått sakta, och då var bf i söndags :P

2009-10-20 @ 13:01:24
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: sandra, melinas mamm a<3

sv; jaaa jag tycker med det är jätte bra:P !! vet ju själv när jag var i 16-17års åldern så brydde man sig inte eller så, och nu när man är äldre och så , så fattar man mer :P

2009-10-20 @ 20:22:18
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback