Helgalen nakenfis.

Trodde först att Leo skulle bli omöjlig att få till sängs då han låg och skrattade och busade med mig och hans pappa. Han blir som galen när han får ligga nakenfis! Sprattlar med benen, skrattar och skriker glatt. Det är väl hans "grej", haha!
Efter lite mat och en varm mammas famn så somnade han. Skönt för honom, eftersom han sovit så dåligt under dagen. Lite skönt för oss med då vi kan syssla med det vi vill, fast det är ju klart roligare när han är vaken.
J sitter i vardagsrummet och spelar Fifa 10, själv sitter jag vid datorn och ska snart kolla på lite Kenny vs Spenny.
Under det senaste året så har jag och J kollat på alla fem säsonger säkert en miljon gånger, vi verkligen älskar det! Bäst av allt är ju att säsong 6 snart är färdiginspelad :) Vi längtar som bara den!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: så fort vi fick reda på att det var en liten pojke föreslog min kille det, och då sa jag "aldrig i livet" och så gick det några veckor och jag började gilla det namnet :) :)

2009-10-04 @ 23:58:41
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver inte så mycket längre=(

2009-10-05 @ 21:38:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback