Harry potter fan?

I Orlando(Florida), USA, så ska de öppna ett Harry Potter land. Det är beräknat att öppna våren 2010. "The Wizarding World of Harry Potter" kommer parken heta och den är 81 000 kvadratmeter stor.
Precis när du kommer in i parken så kommer du mötas av: "Vid ingången till trollkarlsbyn Hogsmeade puffar tåget Hogswart Express ånga och låter visslan ljuda, tvärs över gatan väntar butiken Zonko's med varor som expanderande öron och sneakoscopes."
I Honeydukes kan du köpa chokladgrodor och Bertie Bott's Every Flavour Beans och i restaurangen intill, The Three Broomsticks, ska traditionell brittisk mat serveras tillsammans med pumpajuice och smöröl."
The Wizarding World of Harry Potter kommer vara en egen park som Universal Studios gjort.

Lite roligt för alla er Harry Potter fans där ute ^^
Själv så tycker jag att det skulle vara kul att besöka det faktiskt. Kan faktiskt erkänna att jag gillar filmerna och har gjort det sedan första filmen. Vad var man då, tolv? Så man har ju växt upp med Harry Potter lite grann. Spännande att se vad det är de trixat ihop nu de där amerikanarna :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Det skulle vara kul att få se bilderna på Leo och dig sedan :)



Jag vill till Harry Potter landet, hahah.

2009-10-16 @ 11:58:21
URL: http://eehenriksson.blogg.se/
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Så söt liten kille du har!



Jag är sen med mitt svar:



Jag tror att alla änglamammor MÅSTE vara starka.

Jag tror att även du hade varit tvungen att gå igenom det vi andra gör om det hade oturligt nog drabbat dig.

Jag har många gånger tänkt tanken att ge upp, att jag inte orkar mer och att jag vägrar resa på mig o gå upp från sängen.

Men tids nog måste man ändå resa sig för att te gå på toaletten o så håller det på.

Det är ett måste, man kan inte ge upp fast att man såååå många gånger tänker att man inte är stark nog.

Man klarar det, men det är svårt och det är många gånger så otroligt hårt att fortsätta.



Men jag tycker inte att du ska tänka på att du kan förlora ditt barn utan var glad o njut av VARJE stund du har med din lilla ögonsten.

Ta vara på all tid och tänk inte såna tankar.



Massa kramar o massa tack för din kommentar i min blogg.



Ha en trevlig helg!

2009-10-16 @ 13:36:27
URL: http://middemaddeblogg.se
Postat av: Hanna

Då får jag ta och gå dit på öppna förskolan med ungen när han har kommit, så kanske man träffar mer folk i ens egen ålder :) :)

2009-10-16 @ 18:17:06
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e dålig på att skriva nu

2009-10-18 @ 15:19:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback