Fotografering

Igår, torsdag, så drog jag och Leo iväg till "unga mammor.." i stan. Fotografering stod på listan.
Satt och pratade med andra mammor och busade med Leo innan det blev vår tur. Dock hade jag riktigt otur. Leo spydde ner finkläderna, så han fick ha en vanlig body och ett par jeans på sig. Lika fint det :)
Paula erbjöd Alfreds fina skjorta, men jag ville inte riskera att Leo skulle spy ner den med då han precis ätit..
Jag tror att bilderna blev riktigt bra. Iallafall de när Leo låg på fårskinnet på mage och smilade upp sig rejält. De bilderna på han och mig tillsammans vette tusan hur de blev, haha. Men huvudsaken är att han har en fint tagen bild på oss två tillsammans iallfall. Han kommer nog att uppskatta det. Så även om jag känner mig ur form så ställde jag upp för honom :)

Kollade nyss på mammas pojkar. Någon mer som kollar på det? Jag har sett den amerikanska versionen innan och den gillade jag. Sånna program är verkligen min smak! Många runt om mig undrar hur jag kan se på sån skit, speciellt föräldrarna. Jag som har så unga föräldrar, som borde vara "hippa", haha! Men jag älskar att kolla på sånna program.

Imorgon ska jag och Leo åka och hälsa på min mormor, hans gammelmormor. Hon är inte så "gammel" precis. Utan mer ung "mormormor", haha. Jag har för mig att hon är en 55 år, inte helt hundra.. kan vara ett år äldre eller yngre. Ung gammelmormor är hon iallafall :) Och min mamma är ju inte så gammal mormor precis hon heller, hon är ju 37. Så det går nog i släkten, det där med att vara ung mamma, haha.

Ska ta och kolla lite på "inlåst" nu innan sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback