Förvirrad

Typiskt! Trodde att det var torsdag imorgon. Ump har ju öppet då och jag ska gå dit hade jag tänkt. Vill få klart tavlan med avtrycket på Leos fot och hand. Men jag får vänta ytterligare en dag.
Är glad över en annan sak iallafall. Jag har hittat en sida där man kan kolla på Desperate housewives säsong sex. Alltså slipper jag sitta och vänta en vecka till nästa avsnitt hela tiden :)
Det är en av de bästa serierna tycker jag! Gillar att följa Gabrielle bäst och sen Lynette lite. De andra är väl också roliga såklart eftersom de alla blir själva serien, men de två är mina favoriter.
Vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket sover Leo om dagen?

2009-10-06 @ 21:25:48
Postat av: Emma

hänger inte alls med i DH längre :P

kollar mer på SATC ^^

2009-10-06 @ 22:06:14
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback