Svar på frågor.

Fick en fråga om vad vi gör om dagarna. Jag och Leo brukar försöka att hitta på något om dagarna iallfall. På måndagar och torsdagar försöker vi komma ner till stan där det finns som en öppen förskola för oss unga föräldrar. Sen träffar vi lite släktingar och så om dagarna med. Vi gör nog inget speciellt egentligen :)

Det var också någon som frågade vad min mamma och pappa sa när de fick veta att jag var gravid.
Mamma blev väl inte överlycklig, hon tyckte att jag skulle vänta med att skaffa barn några år och få en utbildning först.
Pappa var rätt "neutral", mer lugn om man säger så. Han berättade att han känt på sig det och att han tyckte att han var för ung för att bli morfar, haha! Så han blev lite glad iallafall. Nu när Leo har kommit så är de överlyckliga i honom. Båda älskar honom riktigt mycket. Så det känns jättebra :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback