Dagen idag..

Sorry att jag inte skrivit så mycket. Har haft fullt upp med min lilla korv :)
Idag åkte vi, efter mycket om och men, ner till ump nere på stan. För er som inte står ump för unga mammor och pappor och är en öppen förskola för oss unga föräldrar.
Var en hel del krångel innan vi väl kom ner dit eftersom Leo var på sitt grinigaste humör och jag skulle göra iordning mig samtidigt som jag skulle underhålla honom på något vis.
Slängde på mig allt snabbt som bara den och skyndade mig ut med honom. Två gårdar bort så somnade han, haha min lilla prins!
Hemma har han jättesvårt att sova på dagarna och är så grinig, men så fort vi kommer ut så somnar han som en stock och nere på ump så var han på jättebra humör.

Hann vara där i ungefär en timma innan jag och Tove gick på en liten promenad med våra små.
Det är så skönt att träffa andra tjejer i min ålder och prata eftersom alla mina kompisar bor många många mil härifrån, så det behövdes verkligen!
Väl hemma så bestämde jag mig för att överraska J med lite hembakad pizza, cola och levande ljus ;)
Jag hade kämpat upp vagnen hit innan och satte Leo i den under tiden vi åt, han fick faktiskt sitta upp i vagnen den lilla stunden med ryggstöd från vagnen såklart.
Det var de lilla jag hade från vår dag idag :) Ställ gärna frågor om ni vill, tycker det är så kul att läsa och svara.

kram på er!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback