Bvc

Fick en fråga från en anonym ifall jag hade jobb och det har jag inte eftersom jag är mammaledig just nu.
Idag vaccinerades Leo. Han fick två sprutor, en som var gratis och en som vi betalade för.
Usch, vad ont det gjorde i mitt hjärta när han skrek och grät. Tårarna bara rann längs kinderna på honom :(
Sen vägde vi och mätte honom med. Han vägde 6470 g och var 65 cm lång.
Vikten följde han kurvan med, men med längden så stack han iväg en bra bit, haha vi har fått en lång kille. Precis som sin pappa!
Jag ska ta och börja med lite mat nu, blir nog hemmagjord pizza, mums! Förrsten, Leo blir tre månader idag :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis till Leo!

2009-10-01 @ 19:12:41
Postat av: Erika

Vad dåligt att ni fick betala för ena sprutan. Vi fick båda gratis.

2009-10-04 @ 16:56:29
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback