Torsdag

Bestämde mig för att jag och Leo skulle försöka ta oss ut idag. Det tog ca tre timmar innan vi kommit utanför dörren.
Först hittade jag inte skötväskan, så den fick jag leta efter i 40 minuter. När jag äntligen hittat den så hittade jag inte mina nycklar. Ytterligare 20 minuter tills jag hittade de. Sen på med kläderna på lillen och mig själv. Vad händer då? Jo, katten smiter ut, så då fick jag jaga henne med. Trodde aldrig vi skulle komma iväg.
Snöstorm var det ute med, men vi kämpade oss upp på stan till unga mammor.

Leo verkade tycka att det var roligt att vara där. Vi har inte varit där på några veckor nu. Roligt för mig med att träffa alla mammorna. Blir lätt långtråkigt här hemma.
Ska ta mig i kragen och ladda upp bilderna på Leo när han smakar lite puréer. Men nu ska jag kolla på "mammas pojkar" på tv4 play =)
Någon mer som tittar på det? Vad tycker ni om det?

Kram på er 


Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar inte mammas pojkar, det är så "lamt" xD

Ska bli kul att se lille Leo när han smakar ^^

2009-11-05 @ 23:04:19
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback