Tisdag

Har inte hittat kamera sladden ännu så jag kan lägga över bilderna till datorn, får leta mer sen.
Igår blev det fulkornsspagetti och bolognese till mat, funderar på vad man ska dra ihop för något idag innan min man kommer hem. Kanske hemmagjord pizza? Hm, ja jag vet inte..
Vi såg en jättebra film häromkvällen, "Orphan". Ruskigt bra, precis så som en skräckis ska vara. Både jag och Johan satt som på nålar ibland, mest jag skulle jag tro, haha!

De senaste veckorna har Leo lärt sig så mycket nytt. Han kan nu ta tag i sina fötter, rulla från rygg till mage och sitta i soffan med stöd. Jag är så fruktansvärt stolt över honom!
Sedan har han blivit väldigt mammig med. Han vill helst bli buren av mig hela tiden och gallskriker nästan om jag lägger ner honom.
Ibland när han är riktigt ledsen så låter det som om han säger "mammam", så sött!
Får slita mig härifrån nu och laga lite mat.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback