Tillbaka igen..

Vet inte vem "anonym" är som kommenterar hela tiden, men det var ett himla klagande från personen iallafall. "Skriv" fick jag i en kommentar..
Har inte varit så lätt för mig att hinna med skrivandet då jag haft fullt upp med sjukhusbesök och annan stress.
Ligger här i sängen med laptopen och min prins vid sidan om mig. Ska snart gå och börja med maten samt ta fram lite mat till honom. Han har börjat äta smakportioner nu och det är jättekul att se alla hans söta miner när han smakar :)
Den här veckan är det majs och potatispuré, nästa vecka blir det potatis-palsternacka eller morot! Egentligen vill jag inte ge honom de som jag tycker verkar äckliga, haha! Men det måste man ju, han måste ju få smaka på allt och få sin egen uppfattning om vad som är gott och inte, även om jag tycker saker verkar äckliga och tycker "synd" om honom.

Vi var hos läkaren med honom idag pga hans förkylning och feber. De skickade iväg en odling på hans snor samt skickade ett recept till apoteket som vi får hämta ut. Det var något mot hans hosta.
Ska ta mig ut i köket nu. Lägger upp en bild på sötnosen när han åt puré senare, måste föra över bilderna först!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt Jag tycker det e så kul att läsa din blogg:)Jag menar inget illa när jag skev skriv

2009-11-02 @ 19:12:32
Postat av: Emma

Det är bra att du låter honom smaka på allt. Grönsaker är bra, Sanna ;) Nyttiga vitaminer och grejer.

2009-11-02 @ 22:12:38
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback