Måndag

Ligger i sängen och vilar lite med Leo. Vi har precis varit över hos Johans mormor och morfar. Hans kusiner skulle åka hem till Varberg idag så vi skyndade oss över dit så att de fick träffa Leo en snabbis. De har inte sett han sen han var nyfödd.
Han skrattade jättemycket åt Johans moster, tror att han kanske till och med tror att det är hans farmor, haha. De är så lika så det skulle inte vara helt omöjligt att Leo tror att det är samma person.
Efter det gick vi till affären och handlade en färdigrätt och Johan åkte till jobbet. Jag kan inte göra så mycket förutom att ligga i sängen just nu. Illamåendet är fruktansvärt jobbigt. Så fort jag sväljer för mycket saliv så spyr jag :( Så matlagning blir rätt jobbigt nu när jag mår såhär.

Jag har världens grinpelle bredvid mig, så jag får sluta här nu :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback