Godisregn

Igår kväll lagade vi mat tillsammans, för en gångs skull :)
Det blev hemmagjorda hamburgare med bröd. Jag tyckte att de blev helt okej, men Johan älskade de. Vi fick till och med steka några till senare på kvällen för att han tyckte om de så mycket.
Han kom fram till mig när jag satt och tittade på "Work for diddy", pussade mig och sa att jag lagade så god mat. Det värmde verkligen! Jag står ju vid spisen varje dag och även om man inte vet om det så uppskattas det, så det är skönt att höra ibland med.




Ikväll när han kommer hem så kommer han ha med sig godis från sitt jobb, mums!
Han jobbar ju på ett lager och när en pall vält, så säljer de sakerna billigt till de som jobbar då de inte kan skicka vidare det. Igår välte en pall med godis! Chokladbitar med rispuffar och små burkar med olika hårda godisar.
5 kronor styck tar de för godiset, så jag hoppas på att han har med sig en tre burkar iallafall :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe gulligt :)

2009-11-17 @ 17:13:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback