AVA

Ja, då var man hemma från AVA, akutvårdsavdelningen. Åkte dit natten till Onsdag då jag hade feberfrossa och så ont under högra revbenet. Har haft jätteont där från och till i över en månad.
Vi har åkt till akuten fyra gånger och blivit hemskickade efter några timmar igen, då de gett mig smärtstillande. De har gissat på förstoppning och urinvägsinfektion.. men vet ni vad det var?
Jo, femte gången jag kom in hade jag ju feberfrossa och tillslut så blev jag inlagt på AVA, där fick jag göra både ultraljud och röntgen. Det visade sig att jag hade njursten.
Jag visste att det var något sånt! Att de inte kunde ha kollat det de andra fyra gångerna jag varit där. Har ju en 4 månaders son att ta hand om, jag kan inte hålla på att ha ont..
En sten hade fastnat i blåsan och de andra var i njuren. Njuren var "ur funktion" som läkaren sa. Så nu har jag fått smärtstillande och antibiotika utskrivet. Och jag lär kunna kissa ut det, så det blir nog bra!

Sanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att äntligen få reda på vad det är! Men fruktansvärt dåligt att du har fått åka in så många gånger och att de inte kollat det på en gång.

2009-11-13 @ 11:26:06
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Erica & Neo <3

Dom växer inte lika snabbt när dom blir runt 9 månader, det är mest när dom är så små som Leo :) så det kommer inte gå lika "fort" upp sen, för då hade ju alla barn sett ut som klumpar som dom går upp :P

2009-11-14 @ 15:20:33
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback