Kvällsmys

Båda mina älsklingar sover just nu. Började kolla på "Year one" för en stund sedan, men jag stängde nyss av då båda somnade till filmen. Känns lite ensamt att kolla själv så vi får titta klart imorgon.
Leo har börjat hosta, stackarn! Får hoppas att han inte blir mer sjuk igen, jag som trodde att det var över nu. Sedan äter han så dåligt med. Det går jättemånga timmar mellan måltiderna och när han väl äter så får han inte i sig mer än 80 ml, av de 150 ml han brukar äta. Kanske inte är så lätt att äta om han hostar och förmodligen då har ont i halsen.
Vi får se om det blir bättre annars får jag ringa och prata med någon på bvc. Jag vill ju att han ska må bra, lilla älsklingen.
Nu blir det sängen för mig. Godnatt!

Sanna


Kommentarer
Postat av: Matilda , Mercedes mamma & Mini i magen

Ja precis ;) därför försöker jag njuta lite extra mycket den här gången istället. ^^

2009-09-17 @ 10:51:59
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe, ne hittade en annan tjej ^^

2009-09-17 @ 11:07:03
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback