USÖ

Precis hemkommen efter en heldag på akuten.
Allt började med att jag fick så fruktansvärt ont i magen, det kändes som om någon vred om en kniv i mig. Smsade till J att han skulle komma hem så vi kunde ringa till sjukvårdsupplysningen, hade så ont att jag bara låg på golvet i fosterställning och grät.
Med min tur så hann ju Leo vakna innan J kom hem och blev ju ledsen han med, så vå båda låg och var ledsna i sängen.
Tillslut kom han hem och vi gjorde oss iordning för att åka till USÖ - akuten som vi blivit skickade till.
När vi kom dit så tog de en massa tester osv. Bland annat en gyn undersökning samt en bukundersökning.
Båda två var väldigt obehagliga, men gynundersökningen har jag varit med om två gånger innan. Den andra var ny för mig dock. Och riktigt obehaglig.. om inte alla vet vad de gör då så för de in fingrar i arslet på en, haha.

Kände mig riktigt utelämnad där kan jag säga. En kille i J´s ålder som gjorde det.. pinsamt eller vad. Trodde jag skulle börja gråta för att det blev en sån utelämnad situation. Men det var en bra läkare så man kände sig ju trygg iallafall. Fick senare reda på att det kan vara en urinvägsinfektion, som då "letat" sig uppåt. Får jag feber ikväll så ska jag åka in igen.
Skönt att vara hemma!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Uch, vad jobbigt när man känner sig så utelämnad!



Krya på dig! :)

2009-09-22 @ 00:04:55
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback