Svar på en kommentar;

Hej Tycker du att det har varit jobbigt någon gång att ha barn?
Då menar jag kanske att man vill göra något på kvällar med vännerna eller på nätterna när man vill sova? Sitter Johan alltid hemma eller han e ute och festar? Mvh Matilda


Hej! Jo, det är klart att det är jobbigt ibland. Jag är en väldigt morgontrött människa till exempel, så det kan bli lite jobbigt. Men allt annat med Leo väger över det. Han ger en så mycket glädje och kärlek att jag gärna har det lite jobbigt ibland :)
Och det med vännerna har jag inte så stort problem med då de bor ca 43 mil härifrån, så det är ju aldrig så att de sticker ut och festar, sen sitter man själv här hemma med barn. För jag hade ändå inte kunnat hänga på när jag bor såhär långt ifrån. Men saknar de, det gör jag verkligen!
Johan är hemma för det mesta efter jobbet, då han har så dumma jobbtider. Han brukar gå över till några kompisar för att spela tv-spel och dricka öl, men krogen har han inte varit på sen i januari tror jag :)


Fortsätt gärna fråga, tycker det är roligt att svara på frågor. Hoppas ni blir nöjda med era svar bara!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback