Sovmorgon.

Nu har jag och lillprinsen stigit upp. En aning sent, jag vet. Men när man är sjuka så får man faktiskt sova ut ordentligt och gå i pyamas hela dagarna, tycker jag iallafall!
J vaknade imorse av att han mådde jätteilla, sen sprang han till toaletten och kräktes. Han har väl fått svininfluensan nu också, haha! Undra om man ska vaccinera sig mot den eller inte. Jag skiter nog i det, men tänkte på Leo..
Aja, han gick över till sin mamma runt lunch för att hålla koll på sin lillebror då hon skulle åka iväg och fixa något. Det betyder att jag och lillen är helt ensamma hemma och har hela sängen för oss själva! Leo ligger och pratar och jollrar så sött. Nyvaken och nymatad, finns det något bättre? Just det jag måste byta hans blöja och ge han D-dropparna med, sen så.. då är allt perfekt :)

Kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback