Söndagskväll

Både jag och J är förkylda här hemma. Tror att även lillplutten kan ha åkt på det då han är riktigt grinig, ingenting har varit bra idag. Efter att ha kämpat med att försöka få han att sova i någon timma så slumrade han äntligen till. Måste vara skönt för honom att sova när han inte är på topp!
J är borta hos några kompisar och spelar Nhl 10 som han längtat så efter att få spela. Själv tycker jag att det verkar skittråkigt, men jag ska faktiskt möta honom i det någon dag ;)
Snart ska jag sätta igång och laga spagetti och köttfärssås, ska bara smsa hem min man så att han får varm mat han med.
Imorgon är det UMP igen (unga mammor och pappor), men vi kommer nog tyvärr inte att åka dit då vi är sjuka. Jag som skulle måla och göra klart en sak vi fixat där..

Kram Sanna

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback