Slöinge, nästa!

Sitter och knappar lite på datorn, men prinsen i mitt knä. Han skulle minsann inte ligga på någon filt bredvid inte, för då kom det ett illvrål! Sitta i mammas knä är bäst.
Funderar på vad vi ska göra av dagen som börjar dra sig mot kvällen. Vill hinna göra något innan det är onödigt att ta av sig våra pyamasar. Gårdagen spenderades endast i pyamasmys så idag får vi hitta på någonting tycker jag.
Ska nog försöka traska ner till apoteket och köpa alvedon till Leo, så vi har hemma ifall han får feber igen. Min snälla mamma satte in pengar så jag kunde köpa det, så det är väl bara att sätta igång och traska ner snart.
Får barnbidraget imorgon och sista pengarna gick åt till ersättning. Tur att man har en sån snäll mamma då ;)
Någon som har ett bra filmtips till min och J´s myskväll?

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man blir ju lite orolig när man inte har känt något på en hel dag, längtar till han kommer ut :)



Typ alla filmer med Will Ferrell är ju bra :D (http://www.imdb.com/name/nm0002071/)

2009-09-17 @ 20:38:43
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback