Sjuklingar.

Då var vi sjuka alla tre. J är superförkyld, Leo har lite feber och jag är smått förkyld jag med. Det blir inte bättre av att det är svinkallt här hemma heller. Måste ringa bovärden imorgon och klaga en del. De måste komma och täta både dörr och fönster då det blåser in kalluft, vilket jag tror har att göra med att vi blivit sjuka..
På nätterna är det som värst. Alla tre får ligga påklädda med de varmaste kläderna och femhundra filtar, nej jag överdriver inte :P
Började titta på en film förut som heter "I taket lyser stjärnorna", den var faktiskt riktigt bra! Ett litet avbrott i alla komedier och serier man glor på nästan dygnet runt.
Ska gå ut i köket en sväng och blanda iordning ersättning till lillen så det räcker hela natten och morgonen, är så segt att stå med det mitt i natten. Det slutar bara med att det ligger pulver över hela golvet och bänken, haha!

Sanna

Kommentarer
Postat av: Emma

jag går fram till första bästa i personalen och ber om att få prata med deras personalansvarige (typ "hej, jag undrar om jag kunde få prata med någon som ansvarar för personalen?"). ibland får jag prata med någon eller så säger de att hon/han inte är där, oavsett frågar jag om de söker någon just nu eller inom en snar framtid, och sedan lämnar jag mitt CV och mitt personliga brev. Och leeeeer som en idiot hela tiden, hahaha.

2009-09-15 @ 00:14:46
URL: http://eehenriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Man blir sjuk av baciller, inte kyla. Konstigt att ni inte har fått värme när det är så kallt ute.

2009-09-15 @ 08:59:20
Postat av: Emma

det handlar om vilken stil man har ;)

LG hade aldrig tagit på sig sådana, och jag vill inte att han ska ha dem heller. men de är snygga på många andra :)

2009-09-15 @ 11:38:20
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback