Så spenderades vår helg..

Äntligen fick jag lite tid att skriva av mig här.
Lördag eftermiddag spenderades med Clara. Vi möttes på stan för att sedan gå hem till henne. Fick träffa hennes föräldrar och bror. Var ungefär 10 år sedan jag träffade de så det var roligt. Hennes mamma stod och gullade lite med Leo innan de skulle åka iväg en sväng.
Sedan satte vi oss ned, pratade, gullade med Leo och kollade på "mamma mia". Efter en stund kom hennes bror och hans kompis hem från affären och bakade kladdkaka till oss. Den blev helt okej faktiskt, haha. Inte så kladdig, men den var god :) Ingen åt upp det vi tagit åt oss, haha stackars honom.
De ville ju såklart också titta och gulla lite med Leo. Finns nog ingen som inte vill när man träffar honom, haha. Han har ju så goa kinder!
Var iallafall jättekul att träffa Clara. Kommer sakna henne i fyra månader då hon åker som aupair till Italien. Hon ska passa ett par tvillingpojkar på 3 år, haha lycka till Clara ;) Hoppas du får det riktigt roligt!
Sen när hon kommer hem så ska hon vara gratis barnflicka åt Leo sa hon, haha.

Idag var jag och Leo iväg med morfar (min pappa) och handlade lite kläder till prinsen. Han fick en overall och en body. Han kom också förbi med leksaker åt Leo igår. Verkligen jättesnällt! Det uppskattas så mycket.
Tänkte lägga in en bild på allt han fick imorgon eftersom kamerasladden är på rymmen som vanligt. Lyckas alltid slarva bort den och min borste.. förstår inte varför just de två alltid ska vara borta. Kanske för att jag använder de mest? Haha!
Ska krypa till kojsen nu och titta på "ensam mamma söker". Godnatt!

Förresten! Vet ni vad jag gjorde innan ikväll? Jag råkade på något sätt fastna med nageln så den revs upp skitlångt. Så nu har jag ett plåster på fingret för att den inte ska rivas av helt för det gör för jäkla ont :(

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback