På bättringsvägen

Både jag och Leo är nästan helt friska nu, det är bara pappa J som fortfarande är genomförkyld. Trots det så ska han tillbaka till jobbet imorgon så jag och prinsen blir ensamma hemma igen. Hade tänkt att vi skulle till UMP då, men jag vill inte riskera att smitta någon ifall vi fortfarande bär på lite förkylning. Själv hade jag inte blivit så glad om någon kommit dit och varit lite halvsjuk. Det är så onödigt att smitta de små!
Längtar tills barnbidraget kommer på fredag för då ska jag handla lite söta kläder till Leo. Jag älskar verkligen att handla bebiskläder. Det är lite synd att vi inte haft den bästa ekonomin hittills, men det blir snart bättre och då ska det shoppas till lillen!
Ikväll är det idol igen. Älskar när det är auditions, men tycker att det är mindre kul när tävlingen sätter igång på riktigt och man får rösta.. då kollar jag knappt på det längre. Någon mer som gör samma sak? Eller följer ni idol till slutet?

Sanna

Kommentarer
Postat av: stina

hej sanna! vad kul att du har kommit igång med bloggen, jag hoppas att du är nöjd! skulle det vara ngt du vill ändra på, lägga till eller liknande är det bara att höra av sig så ska jag försöka fixa det :) tex kanske lite info där? fast det är inte svårt att ändra.. du går in på design, sen under kodmallar och på front page.. dra ner tills du hittar ngt med information, där skriver du och ändrar. det ska inte vara alls lång ner :)



kram stina :D

2009-09-16 @ 17:48:10
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Matilda , Mercedes mamma & Mini i magen

Hehe ne jag gör också så, det är ju i början som det är roligast =)

2009-09-16 @ 22:08:16
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Gör som du, tittar mest i början, inte lika intressant sen..

2009-09-17 @ 16:25:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback