Onsdag

Vad trött jag är! Ska snart ta en dusch och sen knalla upp till affären och köpa toapapper. Håller på och få Leo att somna först genom att gunga lite på babysittern.
Har skickat efter en fotobok till honom så jag längtar som en idiot tills den kommer!
På fredag kommer pengarna och då ska vi storhandla samt köpa lite kläder till Leo. Får se hur mycket pengar det blir den här månaden först.
Det som jag inte ville skriva ut på bloggen igår var att vi hade det lite trassligt här hemma, men det är löst för det mesta nu.
Nästa helg ska vi kanske ordna barnvakt och gå ut vi två. Blir nog hem till Johans kompisar då, ska bli spännande då jag faktiskt inte träffat just de kompisarna ännu.
Nu har han somnat så då ska jag duscha.

Kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback