Onsdag kväll

Idag har hela min tid gått åt till en arg och skrikandes bebis. Vet inte vad som hänt, han brukar alltid vara så himla glad. Inte idag, då passade inget. Bara arg arg arg.
Han ligger och sove så sött nu iallafall så det är ju skönt för honom. Tycker så synd om honom, han måste ju få ont i halsen. Ska till bvc imorgon så då får vi fråga vad det kan vara. Kanske är tänder på g?
Nej, just det. Det är tre månaders sprutan imorgon.. usch, tycker inte om att se min son ha ont. Hoppas han inte blir ledsen!

Sanna


Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Ja precis!

Stackars baby inne i magen som får höra en massa höga ljud, tänk om den skulle bli hörselskadad?



//Kram, Mia.

2009-10-01 @ 12:08:02
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Har du jobb?

2009-10-01 @ 14:54:21
Postat av: Emma

sv: vi småtjafsade om typ inget speciellt egentligen men så blev jag sur och sade en väldigt dum sak ;o bad om ursäkt med en gång, men nu känner jag mig som en idiot.

2009-10-01 @ 18:31:15
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback