Morgonmys.

Har precis badat lillkillen. Passade på att ta massor med kort när han låg och värmde sig i handduken. Blev jättefina bilder! Ska ta och lägga ut några sen.
Jag har fått en jätteglad bebis som väldigt sällan är ledsen eller arg. Det är jätteroligt såklart.
Vi ska snart ta en sväng till affären och köpa nan till honom, tog det sista och gjorde mat till honom nyss så det är lite halvpanik. Eller ja, jag har ungefär fyra timmar på mig att köpa det, men bättre att fixa det i tid.
Nu luktar det inte så gott här, tror att Leo har bajsat, haha. Får gå och byta bajsblöjan!
Förresten, vilka är ni som läser? Vore roligt att veta om det är några, eller om jag bara skriver lite för mig själv, haha!

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser :)

2009-09-24 @ 16:01:17
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag läser också :)

Följer både din blogg och bdb. :)



När man kommer in på sin egen blogg så står det massor till vänster. där står det översikt. klicka där på sen visa statistik så kommer det upp en lista på hur många det är som läser sin blogg för varje dag som går. Ett litet tips :)



Kram / R

en kram till Leo också. som förövrigt ser ut att vara världens gosigaste unge :) <3

2009-09-24 @ 16:26:17
URL: http://rebeccaaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg men jag tycker att du kan lägga ut lite mer bilder på Leo. Vad söt han var på den sista bilden=)

2009-09-24 @ 17:08:04
Postat av: Pernilla

Jag läser ibland ;) ammar du inte längre?

2009-09-25 @ 00:09:30
URL: http://peeernie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback