Mätt och belåten

Precis lagat och ätit pasta med bolognese. Det var riktigt gott! Något som var mindre gott däremot var en godiskola som jag åt nyss, usch de var verkligen inte goda.
På fredag får vi pengar och då ska jag shoppa till prinsen! Han behöver lite kläder, ersättning och nya nappar. Han har bytt favoritnapp från silikon till latex. Så eftersom vi bara har två i latex, varav den ena är försvunnen så är det nästan lite panik efter fler nappar.
Måste bara säga igen att gud vad jag älskar mitt barn! Det pirrar i magen och i hjärtat när jag tänker på att jag har han.
Sitter jag vid datorn i ungefär en halvtimma och han sitter inne i vardagsrummet med sin pappa så måste jag gå dit och pussa på honom för, tro eller ej, jag saknar honom. Jag kommer säkert bli en sån där jobbig och pinsam mamma när han blir äldre. En som pussas, kramas och säger "jag älskar dig" hela tiden :)
Måste faktiskt gå och gulla lite med honom nu.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback