En liten paus

Tar en liten paus i städandet. Har inte hunnit med så mycket på 1,5 timme, endast rensat bland Leos kläder. Lagt sånt som jag vill spara i en låda, sen sånt han inte kan ha och som jag inte vill spara i en påse. Två påsar med sånt vi bara lånat. Resten har jag lagt i tvätten eller vikt och lagt i byrålådan.
Är helt slut!
Jo, det som gjorde mig sur förut var att J hade ätit upp alla mina glassar. Och jag som har så ont i halsen och hostar behöver ju de. Såklart så har vi ju inte pengar att handla mer glass eftersom vi handlat kläder till Leo, fyllt på kylen lite och sen ska vi ha till busskort. Så sånt kan verkligen få mig att tappa humöret!
Måste ringa tre samtal imorgon. Först till socialen om att vi ska komma dit och skriva på att J är pappa till Leo, har missat en tid för det. Sen ska jag ringa till kyrkan och boka dop, samt till bvc och boka tid.
Ska fixa vidare här hemma nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback