En extrahand i julklapp?

Minst sagt. Det har varit en riktigt konstig dag här hemma. Vill inte berätta det här på bloggen riktigt än, men det var riktigt tråkigt och nu vet jag inte alls vad som kommer att hända.

Måste ladda upp bilderna med kläderna jag köpte till Leo häromdagen, en av bodysarna var riktigt rolig tycker jag.
Vad han har börjat röra på sig när man byter blöja, han ska minsann snurra runt från rygg till mage. Men icke att han får det när man byter bajsblöja, haha! Sen så har han börjat med att ta ner händerna där med så han får ju bajs på händerna om man inte håller i de. För att byta blöja på Leo måste man alltså ha tre händer. En som håller i fötter, en som håller i händer och en som torkar rent. Skulle vara bra med en extrahand då, kanske ska önska mig det i julklapp?
Ska återgå till min prins så han inte känner sig ensam!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skrev ett sms till dig, men du kanske inte har pengar på mobilen?

Det är bara att ringa eller skriva om du behöver prata, hoppas du vet det! Och du är alltid välkommen hit :)

2009-09-22 @ 23:12:09
URL: http://eehenriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback