Bajskaos

Pust, stånk och stön! Är helt slut efter en heldag ute.
Först åkte vi och storhandlade vid 14-tiden, jag och "svärmor", haha! J åkte med och hoppade av vid sitt jobb.
Så knallade vi in och skulle börja handla, men gissa vad som händer då? Jo, Leo bajsar. Känner bara hur det smattrar till på min arm då jag bär honom.
Det var bara att gå och byta på honom. Men såklart hade jag inte blöjor och sånt med mig då jag tänkte att vi säkert skulle hinna handla iallafall, han hade faktiskt bajsat hemma innan vi åkte.
Så jag drog upp en blöja ur paketet vi skulle handla och tog med mig honom till toaletten. Självklart hade de inget skötbord, utan jag fick lägga honom på filten på golvet.
Inte nog med det..han hade bajsat ända upp på ryggen, kul! Men men så är det att ha barn :)
Tur att jag hade med en extra body i bilen!

Tog en tripp direkt till stan sen efter att jag packat in alla varor i kyl och frys. Det som ska in i skafferiet fick faktiskt vänta.
Hittade jättefina kläder till Leo!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback