Då var det äntligen dags..

Kan äntligen börja skriva i min nya blogg nu. Jag vet inte om ni läst min förra blogg något så jag kan berätta lite om mig och mitt liv.
Mitt namn är då Sanna och jag bor i Örebro tillsammans med min pojkvän Johan och vår son Leo. Jag och Johan har varit tillsammans i ett år och tre månader, varav förlovade i ett år.
Just nu så är jag mammaledig och spenderar mina dagar med Leo. Mycket av vår tid här hemma spenderas med tittandes av barnprogramm i pyamas och mys i soffan. Brukar försöka ta mig ut en liten stund om dagen med så han får lite friskluft.
På Måndagar och Torsdagar brukar vi ta bussen ner till "unga mammor och pappor", där vi träffar andra mammor och bebisar.
Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga!

Kram sålänge :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback