090929

Fick en fråga om vad jag och Leo gjort idag.
Vid lunch idag så åkte vi och fastställde faderskapet, så nu står det i papprena att J är pappa åt Leo. Efter det åkte vi med "svärmor" och köpte med sibylla mat hem, så gott!
Gjorde inte så värst mycket under dagen, lekte med Leo och tog en massa nya kort på honom, som jag ska lägga upp på bloggen lite senare.
Vid 19 tiden tog iallafall jag och Leo bussen till stan för att möta pappa J. Något jag ångrar lite grann eftersom det var kontrollanter på bussen och jag hade ungdomsrabattkort. Det får man bara åka på tills man är 19, så jag har åkt som ungdom i några månader nu fast jag egentligen inte "får".
Självklart så blev man ju kontrollerad. 540 kr gick det på. Jättekul..speciellt när man är rik också, hm.. Orkar inte tänka mer på det nu för då blir man på så tråkigt humör! Någon mer som hatar kontrollanter?
Har tagit en paus i filmen "The proposal", hittills är den riktigt bra så jag hoppas att det fortsätter så!
Som sagt, lägger upp bilderna på Leo här lite senare. Ska också visa vilka fina tröjor han fått :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha jasså! Ja jag tycker också båda är fina :)

2009-09-29 @ 22:30:29
URL: http://peeernie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fy vad jobbigt med böter!

2009-09-29 @ 23:38:55
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback