00.21

Leo ligger och sover för natten nu för en bra stund sedan. J sitter vid tv:n och tittar på hockey, HV71-Djurgården. Han håller ju såklart på Djurgården och kan bli riktigt sur om de förlorar. Jag själv är ju inte speciellt sportintresserad så jag förstår inte det där med att bli sur om ens lag förlorar.
Visst, spelar Sveriges landslag så tittar jag självklart. Fast om det är fotboll, hockey är det tråkigaste jag vet.
Imorgon trillar pengarna in på kontot, eller ja nu faktiskt. Så då blir det storhandling, så skönt att fylla på alla skåp här hemma! Ska nog även ta med Leo på en tripp till stan och hitta lite kläder åt honom nu när han byter storlek från 56 till 62.
Kan inte ni tycka till om vad jag ska skriva om här i bloggen. Vad är roligt att läsa och vad är tråkigt? När jag började med bloggen så var det mest för att få skriva av mig, men nu när jag ser att folk läser så vill jag ju att det ska vara lite roligt att läsa iallafall :)
Nu bankade han i bordet ute i vardagsrummet så det gick nog inte så bra, haha.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback