Sena natten..

Just nu har jag en son som vägrar att sova. Han somnade i sin pappas famn, sen så fort han skulle lägga ner honom i spjälsängen så vaknade han och nu ligger han och skrattar åt allt. Skönt att han är på bushumör iallafall, men vi är rätt trötta och skulle gärna vilja sova.. vilket vi inte lär kunna göra än på ett tag.
Igår såg vi iallafall "My bloody valentine" med 3d glasögon. Det var riktigt häftigt faktiskt. Alla filmer borde vara så, blir mycket bättre då.. som om man själv är med i filmen.
Får ta och stänga dörren till sovrummet nu eftersom katten har fått något ryck och flyger runt här inne..

Kommentarer
Postat av: My

Elias är tvärtom, han somnar runt 8, vaknar typ varannan timme o sen kliver vi pp strax efter 4 på morgonen för det mesta för då har han sovit färdigt (Y) sen när han somnar om runt 9 så har ju jag oftast annat att göra eller kan inte somna om helt enkelt, sen sover han iofs bara en halvtimme hit o dit på dagten så då hinner man inte varva ner o somna innan han vaknar igen. O jag är ju sån som har väldigt svårt att somna tidigt. Visst, jag kan somna när han somnar, så sover jag bara en timme o sen är vaken till runt 12-1 varrje kväll. Så inte mycke sömn här inte, men konstigt nog funkar vardagen helt utmärkt endå, man får ju kraft av de små <3

2009-11-25 @ 07:35:18
Postat av: frida- mamma till vincent

testa att ha han i en filt i famnen sen lägger ni han i sängen med filten, (kan vara att hans säng är kall som han vaknar) så va det för vincent när han va liten

2009-11-27 @ 21:17:21
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback