Julkaos

Sitter med en liten grinpelle i knät. Han är så mammig att det enda som duger är att vara hos mig. Han kan absolut inte ligga ner på sängen bredvid mig för då kommer det ett illvrål!
Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugn. Mest pga mitt illamåeende som kommit utav njurstenen. Det känns som om jag ska spy hela tiden, så det är ingen idé att gå ut då.. Pyamasarna sitter alltså fortfarande på och "hallonsaft" med smurfarna spelas i högsta laget.

Snart är det jul och det känns både roligt och tråkigt. Jag skulle helst vilja åka ner och fira jul i Halland med min familj, men Johan vill ju fira med sin. Sen så kommer han och mamma inte så bra överrens.. en lång historia.
Så vi får väl fira här hemma, vi tre.
Var ska ni fira jul? :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför kommer de inte överens? =/

2009-11-18 @ 19:04:30
URL: http://eehenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ni inte ta varanan jul?

2009-11-18 @ 19:40:43
Postat av: Hanna

Tycker alltid att det är jobbigt med jul och var man ska vara vilken dag. Men det brukar alltid lösa sig och bli riktigt trevligt :)

Helst skulle jag bara vara hemma och låta alla komma hem till mig :P

2009-11-19 @ 11:26:14
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bor båda dina föräldrar där nere?

2009-11-23 @ 10:17:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback